The one who wants to fuck the world off just for you?


Let him do that for you. Han som ingen annan får röra. Temat är felfri. Idag handlar det inte bara om att vilja ligga med någon, jag hade kunnat leva i celibat i resten av mitt liv om jag fått spendera mina dagar och nätter med den här killen. Och jag hade kunnat leva i celibat resten av mitt liv om jag fått spendera en enda natt med honom. Det finns ingenting som kan förbereda mig på hur det kommer kännas att vara hans. Och det finns ingen som någonsin kommer kunna mäta sig med honom.





The love of my life, den naïva Luke Pritchard!



/ Sweetonion











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu